Ligger efter

När man har två barn som fyller år i slutet av november och början av december så kommer alltid julen väldigt snabbt inpå. Jag har alltid älskat julen och alla traditioner och önskar att jag hann pyssla och pynta mer... får väl börja direkt efter sommaren det här året 😃.
 
Nu kommer jag i efterhand lägga upp några inlägg med julinspiration som jag kan titta på då i augusti när jag ska börja få julfeeling, haha!
 
Jag börjar med julkorten jag gjorde efter inspiration från kreativakarin. Flera nästan likadana kort men med små skillnader. Det blev inte så många dock så kunde inte skicka till alla jag ville. Jag hade också velat ha ett kort på barnen inuti men de vägrade... 
 
 
 
 
 
Cecilia
2018-01-21 @ 05:10:49

Tack för att vi fick ett sånt fint julkort ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Just Like Lotta

En blogg om allt som intresserar mig! Det vill säga pyssel, inredning, barn, mode, m.m.

RSS 2.0