Inslagning

Från förra inlägget om julkort till ett nytt inlägg om inslagning. För er som tycker jag är knäpp som skriver om julen när den är slut... så är det för att jag tycker att det är ett bra sätt att spara inspiration på till nästa år!
 
 
Två små vinflaskor och en ask med karameller. Kunde inte motstå asken, så söt! Bandet är från när vi gifte oss för åtta år sen (den som spar, den har!). Vi hade vinröda rosetter på alla stolsryggar. 
 
 
En ask formad som en gran från "flying tiger" som jag pyntade med snöre, små kulor och en glittrig stjärna.
 
 
En grankvist i plast och några mini-julkulor.
 
 
Det är roligt och lite stämningsfullt att lacka paket, men när man inte hinner är det bra att det finns så här fina klistermärken att köpa!
 
 
Också fejk-lackat (=klistermärke).
 
 
 
Tejpa ihop två polkagrisar och fäst med paketsnöre.
 
 
Fin påse från Lagerhaus som jag fyllde med små temapaket, tema naglar... 
 
 
Stämplade en egen julklappsetikett.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Just Like Lotta

En blogg om allt som intresserar mig! Det vill säga pyssel, inredning, barn, mode, m.m.

RSS 2.0