Dekorationsfjärilar

 
Jag har gjort ett gäng söta fjärilar som man kan sätta på ett kort eller på väggen. Just de här fjärilarna är till ett projekt som jag visar senare.
 
Jag klippte ut fjärilarna i glansigt gult papper efter en mall jag har hemma. Sen drog jag med en lila stämpeldyna längs hela kanten för att markera och förstärka den.
 
 
Mitt på fjärilen limmade jag fast lila sidenband som ska föreställa "kroppen" och samma lila band använde jag till antennerna (vek och limmade på baksidan, se bild). Fjärilsvingarna fick också små gröna dekorationsstenar!
 
Vem vill inte att ha en flock citronfjärilar på väggen!?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Just Like Lotta

En blogg om allt som intresserar mig! Det vill säga pyssel, inredning, barn, mode, m.m.

RSS 2.0