Julen kom och julen passerade

Ja, då har det varit jul igen! Vi har haft en fin, mysig, avslappnad och god jul! Har ätit god julmat, godis och umgåtts med släkten! Precis som en jul ska vara (enligt mig).
 
 
Många år i rad gjorde jag citronkola till jul. Inte för att det är speciellt juligt, men jag såg att Mat-Tina gjorde det på tv och efter det blev det en favorit.
 
Men i år blev det ingen citronkola, det blev hallon- och saltlakritsmarshmallows istället. Så nu blir det nog nya favoriten. De var superlätta att blanda ihop, desto svårare att dela upp i bitar sen. Men det var värt allt kladd. Receptet finns på ica.se.
 
 
 
 
Det var inte bara jag som tyckte om dem!
ajlimullersandvik.blogg.se
2016-12-27 @ 15:30:39
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Detta ser bara FÖR ljuvligt ut!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Just Like Lotta

En blogg om allt som intresserar mig! Det vill säga pyssel, inredning, barn, mode, m.m.

RSS 2.0